Sony RDP-XF100iP

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony RDP-XF100iP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Poddock 14-01-2012
Geschreven voor: Sony RDP-XF100iP

Echt een heel goed geluid! Ook super hard vervormt het geluid niet. De functies die erop zitten zijn wat mij betreft ook meer dan voldoende. Radio ontvangst is bij mij thuis ook prima.
Kortom: ik ben heel blij met deze aankoop!

gamba888 10-12-2011
Geschreven voor: Sony RDP-XF100iP

Fantastisch leuk apparaat. Prima geluid. De ontvangst van de radio nog niet goed te beoordelen. In onze keuken in ieder geval slecht. Tevens een Ipod 4g bij gekocht maar door Sony is helaas geen passende dock-adaptor meegeleverd.

Mr. Pro 16-06-2011
Geschreven voor: Sony RDP-XF100iP

Heb hem dus gekocht en ben er erg blij mee. Echt een super apparaat alle fucties gebruik ik zoals dock-aansluiting, oplaadbare accu, radio, equilizer, audio in, echt alles dus. Maar waar het allemaal eigenlijk omgaat is de geluidskwaliteit en de geluidssterkste en dat is verrassend goed het enige wat ik erop had aan te merken was dat de bass niet mee gaat met de hogere tonen bijv zet ik het op 60% van zijn bereik hoor je een diepe bass alleen zet je het op 90% dan hoor je eigenlijk alleen de hogere tonen maar om eerlijk te zijn heb ik dat niet vaak nodig gehad kortom echt een goede dockingstation (dit is me 3e :p)